מיסוי שכ"ד למגורים ומס דירה שלישית

בחירה מושכלת של בעלי דירות שמשכירים, מצמצמת משמעותית את חבות המס על הכנסות משכר הדירה. משכיר הדירה צריך תוך כדי התייעצות עם יועץ המס שלו לבחור כמובן את המסלול שמבטא תוצאת מס מינימלית.

הכנסה מהשכרה של דירת מגורים חייבת, החל מסכום מסוים, במס.

קיימים שלושה מסלולי מיסוי להכנסה מדמי השכירות של דירת המגורים. הבחירה במסלולים נעשית על פי תנאים מסוימים התקפים לכל מסלול. ניתן לבחור באופן עצמאי בין המסלולים בהתאם לכדאיות.

המלצתי היא: להתייעץ עם יועץ מס לגבי בחירת המסלול כך שתבחרו בזה המשתלם לכם ביותר, תוך שמירה על כל החוקים והימנעות מטעויות אשר עלולות לגרום לחובות ולקנסות כבדים.

משרדי בעל ניסיון רב בטיפול בהכנסות משכ"ד וזאת, ע"י עבודה משותפת עם עורכי דין בתחום  האפוטרופוס המייצגים בעלי נכסים  ולכן, משרדי מעניק ייעוץ מהרגע שבו נבחר עבור הלקוח את המסלול הנכון ביותר בעבורו ועד הגשת הדיווחים והתשלומים הנדרשים בזמן וכחוק .

חוק דירה שלישית שנעשה ע"י שר האוצר משה כחלון או בשמו השני מס ריבוי דירות גרם לחוקי המשחק להשתנות, מי שמחזיק בבעלות של דירות בסה"כ באחוז של 249% חייב במס דירה שלישית.

משרדי יעניק שירות שיתחיל בבדיקת החבות באם חלה עליכם חוק דירה שלישית,האופציות העומדות לרשותכם ובמידת הצורך דיווח בזמן אמת לרשויות המס והעברת התשלום כנדרש .